Ik staak

23Jan08

Ik staak. Hardnekkig.

Vind het niet meer grappig. Die fliepies van de Bwards zetten Flora Fleempaard gewoon niet in hun lijstje. Terwijl ik toch echt wel wéét dat er een paar snoepies op mij gestemd hebben, weken geleden al…
Niet grappig at all.

*gromt nog wat in zichzelf en zet er zich dan maar overheen*



8 Responses to “Ik staak”

  1. het is een grote schande, en dat is het..!

  2. Oooooh, wordt er vals gespeeld? Valse boel daar hoor!

  3. Hey daar, niks valsgespeeld. Alleen een gigantisch aantal stemmen. En dit wordt allemaal handmatig geteld. Als je al zeker bent dat er mensen op je blog gestemd hebben, zal hij dus voor de uitreiking (gratis mega-event in de hipste locatie van Antwerpen) zeker en vast in de lijst verschijnen. Alle info op http://www.bwards.be.

  4. 4 AthenaBD

    Flaming Flora staat boven aan mijn lijstje hoor😀

  5. 5 Flora

    @Jeroen: Snap ik. Maar zou het niet nét iets fairder zijn als ofwel alle blogs in de lijst komen, ofwel geen enkele? Het is toch een soort reclame-tijdens-de-stemperiode, he.

    @de rest: jullie zijn lief!

  6. Wat raar! Nou voor mij win je een prijs.

  7. Vrouwe Flora,
    Ik heb voor U gestemd. Volgens mij is het maar logisch dat U dan ook eerlang in de lijst komt.
    We zien wel.
    Een groet.
    De Drs.

  8. 8 Flora

    En jawel! Ik sta in de lijst! Dankuuuwel, allemaal!


Geef een reactie

