Dingen waar ik het nut niet van inzie

21Jan08

niet dat alles per se een nut nodig heeft, natuurlijk… 

  • truien met korte mouwen
  • dieetchocolade
  • die papieren omslagen rond boeken
  • hoofdrekenen🙂
  • recepties
  • een kouseband
  • kettingmails verspreiden
  • een weerstation in huis


10 Responses to “Dingen waar ik het nut niet van inzie”

  1. 1 Liza

    Of nog erger: truien zónder mouwen, maar mét een rolkraag! Wie heeft dat uitgevonden? Recepties vind ik meestal wel leuk… een hapje, een drankje, een babbeltje… toch nuttig voor de smaak en de buik en de gezelligheid? Een weerstation in huis is geweldig plezant! Het eerste wat ik doe als ik thuiskom is kijken hoe warm/koud en vochtig/droog het in huis is. Het is nog nuttig ook: een parketvloer vindt het niet leuk als het te droog is, en met zo’n weerstation kan je dat in het oog houden en op tijd een kommetje water op de kachel zetten… of strijken met het stoomstrijkijzer… of was drogen in de living.🙂

  2. Zal wel zijn, ik ben uw weerstation in huis. Maar daar wil ik het fijne toch eens van weten, Frankie. Hoe komt dat je ineens anti-weerstation bent?

  3. Ja hè, dat van die truien heb ik me al vaak afgevraagd. Ik zie wel eens meisjes die ze dragen, maar die zullen de combinatie van een warm lijf en koude armen zeker aprecciëren….

  4. Dat hoofdrekenen heb je er voor mij bijgezet zeker ?

  5. Kettingmails verspreiden, inderdaad!
    Hetzelfde principe als kettingbrieven, alleen dan nutteloos en saai, tijdsrovend en als je ‘geluk’ hebt, levert het ook nog een virusje op.

  6. 6 Flora

    @Liza en Oker: Jaaaa! Die truien zonder mouwen, inderdaad! Best mooi, daar niet van, maar het nut, he…

    @Frankie: Sinds ik weet dat die weerstationnetjes alleen het weer NU aangeven, vind ik het gewoon absurd! Dan kan ik mijn neus toch evengoed buiten steken? Ik dacht dat het voorspellerdingen waren…

    @Ell: Ik wis ze altijd. Zelfs als dat betekent dat ik “dus” niet reageer op de vraag of ik ook iemands liefste vriend ben of zo. Vind ik altijd even zielig, maar zo’n virusje trekt me inderdaad niet aan.

  7. @ Frankie: oh, ik dacht dat ik Sabine was?

  8. 8 Flora

    @Lilimoen, euh Sabine: Oh ja, da’s ook waar. Kleine identiteitscrisis🙂

    @Saskia: Ik wed dat jij duizend keer beter bent in hoofdrekenen dan ik. Daarom is de regel: zet je stappenredenering er altijd bij in examens, zelfs als ze dat expliciet niet vragen.

  9. 9 Anoniem

    weie heeft de verwarming uit gevoden

  10. wie heeft de kachel uit gevonden


Geef een reactie

