Had me dan geen luchtkastelen beloofd

20Jan08

Ik weet niet of ik kan zeggen dat ik je mis
Ik weet niet eens of dat waar is
Maar de grens tussen waarheid en leugen,
leerde jij me, papa,
zien alleen de kleurenblinden.

Ik weet niet of ik echt spijt heb
dat ik je raakte, een keuze van zwart of wit
Maar wat is spijt? Heb jij berouw
om wat je beloofde, de prachtigste lucht
kastelen vol liefs, nooit liet je ons,
echt nooit alleen.

Wat ik heel graag zou weten,
papa,
behalve dan waar je bent
hoe je leeft
met wie je lacht en
of je makkelijk vergeet,
Vraag je je ooit af
hoe het met ons gaat?



5 Responses to “Had me dan geen luchtkastelen beloofd”

  1. flora, je bezorgt me water in de ogen..
    tot donderdag! x

  2. “All that he left us was alone”.

  3. Die lachende foto van mij is stom hierboven. Ik lachte niet.

  4. 4 Flora

    @Cockie: een lach is nooit stom. never.

  5. Flora…. Associaties met harde zijde en fluwelen stenen, droog water en een kille zon.
    Kleurenblindheid kan ver gaan. Vooral…heel mooi.


Geef een reactie

