Starry, starry night

05Jan08

Vincent heette ik vroeger. Op z’n Frans, vanwege de roots.

Vincent dus. Tot ik geboren werd. Bleek ik niet te beschikken over de attributen waarvan de gynaecoloog mijn ouders verzekerd had dat ik ze bezat. Foutje.

Ik had graag Vincent geheten. Op z’n Nederlands. Zoals de zonnebloemen, Het Nachtcafé en seringen. Ik hou van seringen. En van sterrennachten.



3 Responses to “Starry, starry night”

  1. Hey. Paint your palette blue and grey. (geen idee, maar ik voelde dat ik dit moest reageren, zie het als een opdracht.)

  2. Ik had Herman geheten. Toch maar blij dat ik een meisje ben. Ook om andere dingen overigens.

  3. Bij mij is er nooit twijfel geweest, Vrouwe Flora: in die tijd wisten de mensen niet wat het zou worden. En toen ik er eenmaal was, heb ik er mij maar bij neergelegd.
    Een groet,
    De Drs.


Geef een reactie

