Kattebelletje (04)

04Jan08

Het peertje is van de wc gesprongen.
Het peertje van de wc is gesprongen.

Ik heb het vervangen, maar het nieuwe doet het ook niet.



7 Responses to “Kattebelletje (04)”

  1. heb je de schakelaar wel omgezet,
    en heb je beide peertjes al in een andere lamp geprobeerd..?

    dat word dan vanavond ontdekjeplekje…πŸ™‚

  2. Goed dat het peertje niet IN de wc is gesprongen. Dat had bij u ook nog goed gekund. Ik zal eens naar ons peertje kijken.πŸ˜‰

  3. 3 Flora

    @Gewebkijk: twee maal ja! En wat betreft vanavond… Gelukkig heeft ons toilet nog geen deurπŸ™‚

    @Lilimoen: Hela, hela! Niet te brutaal daar! Ik heb toevallig vandaag wel drie bijzettafeltjes ineengeschroefd, he.

  4. Toch misschien een kracht-drug-pilletje overwegen. Het peertje was niet hard genoeg ingeschroefd.

  5. Vrouwe Flora,
    Kijk, dat is nou typisch vrouwelijk: zo’n peertje niet hard genoeg indraaien. Schattig vind ik het.
    Uw eigenste,
    Drs.

  6. 6 Flora

    Ik was er zeker van dat ik een handvol scherven had als ik nog harder zou draaien…

  7. Draaien is de boodschap, niet pitsen. Maar effectief, ik denk dat je gelijk hebt.


Geef een reactie

