Vandaag ben ik een prinses

02Jan08

Ik was altijd al een prinses, maar nu heb ik dan ook nog een prinsessenkamertje. Dus ben ik nu een hele echte prinses.

Mijn schrijfkamertje is er. Geverfd (appelblauw), geplint (ik vertel tegen iedereen dat ik “verstek kan zagen”), gevuld (boeken, boeken, boeken en mijn laptop).
En sinds vandaag gezithoekt ook, met een aardbeirode sprei, roze en oranje dekentjes, kussens waar ik blij van word, en uiteraard een erwt.
Ah ja, en een hangmat voor tijgers, een extragrote muismat en de kapstok die ik van mijn grootvader erfde. Ik heb hem wit gelakt (die kapstok, niet mijn grootvader), ik hoop dat hij (mijn grootvader, niet de kapstok) dat goed vindt.

Ik ben een beetje verliefd op mijn kamertje. Ik loop er de hele tijd over te babbelen.
Ook al wil mijn draadloos internet niet (alle hulp is welkom, want huilen helpt niet), word ik verlicht door een peertje en staan mijn boeken nog niet alfabetisch.
Deze prinses is thuis hier.



7 Responses to “Vandaag ben ik een prinses”

  1. Even geduld prinses, we vinden er wel iets op. Er is weinig dat we nog niet hebben kunnen oplossen. Let’s hope and pray that someone will help us.
    *prevelt schietgebedjes*

  2. u bent verlicht,
    dat is mooi… 😉

  3. En zit op een erwt. Dat is ook mooi.

  4. 4 Flora

    Recept voor verlichting: Peer met erwt🙂

  5. Ah, wat lijkt me dat zalig, zo’n kamertje. Heb je ook van die mooie lege opschrijfboekjes of postpapier met bloemetjes in een verloren bureaulaadje liggen? En dan zo’n oude vulpen met paarse inkt er bij.
    Dat is mijn ultieme prinsessengevoel.


  1. 1 Wat ik zoal hardop zeg tijdens een telewerkdag « Flora Fleempaard
  2. 2 Wit is altijd schoon « Flora Fleempaard

Geef een reactie

