Mijn muts

29Dec07

In mijn muts kan niks me overkomen.
Mijn muts beschermt me tegen ijs en wind en kwaad.
Zo’n muts met bruin fleece binnenin
flappen over mijn oren
wollen strepen vanbuiten
En touwtjes met kwasten voor onder mijn kin.

In mijn muts kan niemand me raken.
Mijn muts beschermt me tegen schelden, verwijten en haat
Ik doe gewoon of ik niks hoor onder mijn flappen
Zonder mijn muts kom ik niet meer op straat.

One Response to “Mijn muts”

  1. Dat gevoel heb ik nou altijd met een regenpak.


Geef een reactie

