Een nachthumeur, geen ochtendhumeur

27Dec07

Ik heb geen ochtendhumeur.

Ik word niet graag wakker gemaakt in het midden van de nacht.

En als ik mopper wanneer ik gewekt wordt, wil dat dus zeggen dat het nog midden in de nacht is.

Ik heb geen ochtendhumeur. Ik heb een nachthumeur.



3 Responses to “Een nachthumeur, geen ochtendhumeur”

  1. Ja, dat is natuurlijk ook een uitleg. Grom.😉

  2. Die moet ik ook eens uitproberen. Heb ook een nachthumeur.

  3. Helaas, ik geniet een etmaalhumeur, en daar is niet veel tegen te beginnen zekers😉


Geef een reactie

