Stoute voornemens

26Dec07

Stout zijn wil ik in 2008. Niet gemeen-stout, maar toch niet al te braaf. Afschaffen, die goede voornemens, ik kies voor ondeugend.

Onnozel doen, ga ik. Roepen en tieren als het zo voelt, zingen in de Wetstraat, dansen op de markt. Uit de bol gaan in mijn eentje, alleen vriendelijke mensen laten voorbijsteken aan de kassa, niet opendoen als ik alleen wil zijn. Te veel schuim in bad doen, dure mascara kopen en uiteraard zeker genoeg nieuwe schoenen. 

En snoepen, natuurlijk. Maar dat deed ik al.



7 Responses to “Stoute voornemens”

  1. ik ben voornemens u na drie weken nog eens controleren…😉

  2. 2 Flora

    Deal! Tot binnenkort in de Wetstraat, dus? Of aan de kassa?😉

  3. ol,
    het is meer, dat voornemens het eind van januari vaak niet halen…🙂

  4. moet zijn lol…

  5. De blogkrant kwam op bezoek en heeft een kort artikel aan jouw blog gewijd. Moest je om één of andere reden dit niet willen, geef me een seintje en ik verwijder het artikel onmiddellijk.
    Ook even melden dat deze blog voortaam ook bij mijn favorieten staat.
    Groetjes

  6. 6 Flora

    @Gewebkijk: de Goede Voornemens niet. De Stoute echter…

    @De Blogkrant: Tof! Ik voel me vereerd.


  1. 1 En toen bleef het stil op mijn scherm « Flora Fleempaard

Geef een reactie

