Mijn talenten – “Dát is geen turkoois”

22Dec07
  • vergaderen – kort en krachtig.
    “Geen gezever. Ik heb nog werk te doen.”
  • kleuren – rode jurken, groene ogen, hoe meer roze, hoe liever.
    “Dát is géén turkoois. Appelblauwzeegroen is geen turkoois.”
  • niks doen – frullen, prutsen, hangen, dutten, met de katten naar de regen kijken.
    “Gedaan vandaag? Hoe bedoel je?”
  • verwonderen – lichtjes vermoeiend voor omstaanders.
    “Oh, kijk daar! En daar! En daar!”
  • brainstormen – windkracht zes. permanent.
    “We huren een paard en alle managers mogen er een ritje op maken! Of een kameel!”
  • bang zijn – een mens weet maar nooit.
    “Ik. Kruip. Niet. Over. Die. Boomstam. Naar. De. Overkant.” en “Weet je zeker dat dit het juiste pad is?”
  • snoepen – suiker + kleurstof = the real stuff.
    “Minderen? En al die arme werknemers van Haribo dan?”


4 Responses to “Mijn talenten – “Dát is geen turkoois””

  1. Haha, en zo weten jullie ook meteen wie ik (Lilimoen) ben. The opposite, behalve punt 1.

  2. Heb jullie dan niet vaak ruzie? Zo twee uitersten

  3. 3 Flora

    @ Lilimoen: ja, onze vergaderingen samen zijn van een ongekende efficiëntie!🙂

    @Saskia: Nee, hoor! Complementair… (Lees: zij kruipt over de boomstam, gaat de auto halen en komt mij aan de veilige kant oppikken)


  1. 1 Stoute voornemens « Flora Fleempaard

Geef een reactie

