de GVK-factor

11Dec07

Teckeltjes hebben ‘em.
Wilde eenden hebben ‘em.
Het hoofdpersonage van HappySad heeft ‘em zooo hard…

Geen idee hoe Eddiefromohio er uit ziet, maar zijn schrijfstijl heeft ‘em.
Yuri Maanzand live heeft ‘em.
Ezeltjes hebben ‘em, en lieveheersbeestjes. Zeekoeien hebben ‘em, lachende omaatjes op een bank ook, en Dean heeft ‘em.

De GeenVliegKwaad-factor. Ik kan ‘em niet weerstaan.
Ik moét ze over hun koppies aaien.



7 Responses to “de GVK-factor”

  1. Vrouwe Flora,
    En ikke dan? Ik heb ‘em toch ook?
    Ondeugende groeten,
    De Drs.

  2. 2 Flora

    Johan,
    Jij hebt een andere factor… Jij hebt de C-factor!

  3. flora, ik weet hoe eddiefrom ohio eruitziet! heb em zelfs op trouwfoto staan…
    groeties

  4. Ja, ja! Dat is het hem met Eddie from Ohio. Ik wist niet waarom ik daar telkens weer terug kwam, maar dankzij jou weet ik het nu! De GVK-factor, klopt precies!

  5. Sssssjt Mie.

    Vroeg ik gisteren aan Dean na het optreden van Broeoeoes : ‘Wist jij dat je de GVK-factor hebt ? Mijn schrijfstijl heeft die blijkbaar ook !’. Hij keek nogal schaapachtig terug. Of was het omdat ik over zijn bolleke aaide ?

  6. Er zijn ook mensen die ermee geboren zijn maar hun namen werden zorgvuldig uit de lijsten der burgelijke stand geschrapt teneinde blijvend te voldoen aan de anonimiteit, hen zo eigen. Eddie heeft hem niet. Eddie V. die onlangs aan een boom gebonden mijn zweepslagen trachtte te verbijten en luidkeels schreeuwde: ‘Urbain, mocht ge godverdomme een vlieg zijn, ik trok uw vleugels aan flarden!’ Laat ons bidden om Eddie.


  1. 1 Verliefd « Flora Fleempaard

Geef een reactie

