Tuinzorgen

02Dec07

Dat ik geen tuinexpert ben weet ik wel, maar nu ziet mijn oostindische kers er toch wel heel lamgeslagen uit. Kan ‘ie wel tegen dit West-Europese windje?

En onze olijfboom? Verzuipt hij niet tijdens een Belgische herfst, of heeft hij een afdakje nodig? En moet ik hem geen plastic zak over zijn kop trekken tegen de kou?

Mijn vergeet-me-nietjes… Ze zijn vergeten te bloeien dit jaar. Is dat normaal, of heb ik iets verkeerd gedaan?

De bonsaïzaadjes zitten nog steeds in de frigo. Hoe weet ik nu of ze braaf stratificeren, zoals in de handleiding staat?



One Response to “Tuinzorgen”

  1. Is er niet ergens een bonzaïstratificatieforum?


Geef een reactie

