Plaatsgebrek

27Nov07

Beste Sint,

Ik ben heel braaf geweest dit jaar.

Brengt u mij dus maar een rozerode Jaguar XF met koplampsproeiers, bandenspanningscontrole en verwarmd stuurwiel.

Moest uw budget dit jaar daarvoor een béétje te krap zijn, wil ik graag een grotere muismat. Sinds ik een groter scherm heb (waarvoor trouwens nog bedankt!), heeft mijn muis plaatsgebrek en hobbelt ‘ie steeds van zijn matje af.

Tot vlug en groetjes aan uw Schimmeltje!

Flora’s muis en Flora

ps: Oh ja, en dan nog een ticket voor het concert van Anouk voor mijn lief, en twee tuna sandwiches voor mijn tijgers.



3 Responses to “Plaatsgebrek”

  1. beste flora,
    het zit dit jaar inderdaad wat krap
    daarom dit keer alleen de bandenspanningsmeter,
    zien we volgend jaar wel weer verder…

    ps,
    volgens mij kunt u de ,,tracking” van uw muis aanpassen
    (programmeergesproken)

    sint…

  2. 2 Flora

    Wow, de sint heeft van de zomer een cursus computeren gevolgd!

    Dankuwel alvast voor de meter!!


  1. 1 Vandaag ben ik een prinses « Flora Fleempaard

Geef een reactie

