Schuintypen

26Nov07

Ik betrap mezelf net op typen met mijn hoofd schuin naar rechts

… in italic.



4 Responses to “Schuintypen”

  1. Schuin naar links, dat had ik pas echt tof gevonden.
    Was het een grap, een buitenlands woord of een lay-outkwestie waar je aan dacht?

  2. 2 Flora

    Schuin naar links, om te compenseren?
    Nee hoor, gewoon een tekst van het werk die ik moest corrigeren en waarin een paar regels schuin stonden. Ik deed, loyaal als ik ben😉 netjes mee.
    Gaat een mens schuin hangen van grappen, andere talen en Indesign?

  3. Laat ik nu net dezelfde reactie gehad hebben: naar links om alles goed recht te zien. Het is niet eerlijk. Maar ja Zezunja, jij was eerst

  4. Eerlijk gezegd Zezunja en Flora, ik kan jullie schrijfsels hierboven niet volgen, maar goed,… ik ben dan ook niet de meest belezen persoon van het land en soms ben ik ook een tikkeltje naïef.


Geef een reactie

