Overspel

24Nov07

Wat zeg je tegen de ene tijger
die je betrapt
op het kussen van de ander? 

Hoe troost je de ene tijger
als ie verloren  afdruipt
terwijl je de andere streelt?

Hoe leg je aan de ene tijger uit
dat omdat je de andere doet spinnen
het niet betekent
dat je niet meer van hem houdt?

Voorzichtig haal ik mijn clichés boven
en samen wachten we aan het raam
tot mijn ene tijger
terugkeert



2 Responses to “Overspel”

  1. Ik hoop dat het een brave tijger is …
    Mizu

  2. 2 Flora

    Alle tijgers zijn brave tijgers! De kunst zit er gewoon in hun grenzen te respecteren, en dus bv niet te storen tijdens hun dutje of maaltijd.
    Het is een snoepje, mijn tijger…


Geef een reactie

