Brief aan mijn dief

17Nov07

Beste persoon die mijn fiets gisteren stal,

De handrem werkt niet. Gebruik de achteruittraprem als u wil stoppen.
Het achterlicht ook niet. Zo’n draagbaar flikkerlichtding is dus aangewezen als u ongevallen (en boetes) wil vermijden.
Oh ja, en bij nat weer krijgt u een natte vlek op uw rechterbil door het gat in het zadel. Maar dat gun ik u eigenlijk wel.

Groet,
Flora



5 Responses to “Brief aan mijn dief”

  1. en nu maar hopen dat hij/zij dit leest en spijt krijgt…😦

  2. 2 Flora

    en mijn fietsje terugzet waar ie stond, als het even kanπŸ™‚

  3. Ik hoop dat die bil eraf vriest.

  4. Lijkt me dat je toch aan een ander exemplaar toe was

  5. 5 Flora

    @Saskia: in Leuven mag je fiets er niet al te goed uitzien, kwestie van de kans op diefstal te verkleinen. Hmmm *frons*

    @Cockie: kijk, dat vind ik nu een sympathieke reactie! Dankjewel!πŸ™‚


Geef een reactie

