Ooit zei ik nooit

03Nov07

Ooit… was ik zes en was een pluche aap mijn beste vriend. Nooit zou ik hem alleen laten.
Ooit… had ik nog liever drie blaasontstekingen vooraleer ik vrijwillig de ellende van broekkousen zou verdragen.
Ooit… was ik zestien en zou ik nooit,¬†maar dan ook nooit een handtas nemen.
Ooit… zag ik de gsm opkomen en zou ik nooit overstag gaan voor altijd bereikbaar zijn.
Ooit… studeerde ik en zou ik nooit een binnenjob nemen.

Ooit schafte ik het woord “nooit” af. Je weet immers maar eum… nooit.



3 Responses to “Ooit zei ik nooit”

  1. ZALIG!!

  2. Aangaande het tweede punt, de stay-ups van tegenwoordig zijn van bijzonder goede kwaliteit.


  1. 1 Ik ben een moeke geworden « Flora Fleempaard

Geef een reactie

