Mooie woorden

30Okt07
  • knuffelenveloppe
  • uiteraard
  • intriest
  • melkslag
  • tragus
  • emberlificoter
  • ontcijferen
  • boud
  • dus


4 Responses to “Mooie woorden”

  1. emberlificoter..?
    zelfs met koekelen, kwam ik er als niet fransspreker niet uit…

  2. 2 Flora

    van de wijs, uit concentratie brengen

  3. thnx…😉

  4. Tragus! Ja, dat vond ik altijd zoń vies woord. Ik dacht dat het een onderdeel van een geslachtsdeel was ofzo. Tot ik een piercing in een oorflapje wilde. Ik duidde de mevrouw van de winkel aan waar, en ze zei: oooooh, in je tragus!


Geef een reactie

