Emigratieplannen

30Okt07

Ik wou vroeger toch zo graag een pinguïn als huisdier. En bij de troetelbeertjes wonen, in de wolken. Of een troetelbeertje als huisdier. Een echt, geen pluche versie. Oh ja, en een dikke bos krullen. Het hele jaar door sproeten. Een kersenboom in mijn tuin. En een zwembad. Alle boeken van de wereld, en een snoepwinkel naast de deur. Een brein als een computer, een fiets met een motortje, een broer met knappe vrienden, televisie op mijn kamer en een abonnement op Joepie.  

Tegenwoordig zijn mijn wensen iets volwassener. En toch… er zijn nog steeds van die dagen dat bij de troetelbeertjes gaan wonen zo’n slecht idee nog niet lijkt…



2 Responses to “Emigratieplannen”

  1. Ik wil mee naar Troetelbeertjesland of gelijk welk ander land, als het er maar zonnig en verrassend is!

  2. 2 Flora

    Ben je zeker? Bij de troetelbeertjes werkt je Blackberry niet…😉


Geef een reactie

