Portugese visioenen

29Okt07

Meestal zijn ze wel te volgen, de halve skype-met-webcam-conversaties van mijn mevrouw en haar Portugese hartsvriendin, en heb ik met een half oor genoeg om mee te zijn met alle zuiderse nieuws.

“No, I don’t see the angel!” roept Lilimoen uit op geregelde tijdstippen tijdens het gesprek.
“I still don’t see the angel…”, vijf minuten later.
Nieuwe kittens worden geshowd, tot daar ben ik mee. Update over beider werk, liefde en familie, en dan ineens mijn Lilimoen:
“Yess!!! Now I see the angel!” en dan, alsof het niks was, gaat het gesprek gewoon door over een mogelijke jobverandering.

Portugese visioenen laten even op zich wachten, maar zijn voorbij voor je het weet.

4 Responses to “Portugese visioenen”

  1. 1 Lilimoen

    Wacht wacht, ik zal het liedje van Ron Brandsteder even anders zingen: “Engelen bestaan wel,…” Pompie dom,… zo, nu ben je dan meteen even verlost van ‘Lucky Manuelo’. Chrrrrrr….

  2. 2 Saskia en Fernand

    Wat een mooi katje.

  3. 3 Lilimoen

     

  4. 4 Lilimoen

Geef een reactie

