Omdat ik geen domme gans ben

25Okt07
  • omdat hij me telkens opnieuw terugstuurde met een reeks onbegrijpelijke opmerkingen
  • omdat alle experten mijn dossier goed vonden en het dan nog niet door zijn controle kwam
  • omdat hij me duidelijk liet verstaan dat hij me een domme gans vindt
  • omdat een mens nu eenmaal niet alles kan weten
  • omdat ik, in mijn onwetendheid, degene blijk die hém beledigd heb
  • omdat ik maar ben blijven corrigeren in de hoop dat het ooit eens goedgekeurd zou worden
  • omdat ik dat alles doorstaan heb zonder te wenen of de snoepdoos van collega Christine te plunderen

trakteer ik mezelf vanavond op dit. Nè!

5 Responses to “Omdat ik geen domme gans ben”

  1. een accidentele baby..? 8)

  2. Is die hij wie ik denk dat het is?

  3. 3 Flora

    @Gewebkijk: Vanavond niet… 🙂
    @Saskia: Nee, met hem kom ik goed overeen.

  4. wat een kl*te dag… maar blijkbaar wel goed afgesloten!
    keigoed!

  5. Nu maak je me wel nieuwsgierig


Geef een reactie

