Chef, ik kom morgen niet…

22Okt07

Oh help… hoe ga ik dit aan mijn baas uitleggen?

Dat mijn dure iPod de geest gegeven heeft, dat Apple niet repareert eens de garantie verstreken is en dat ik dus de komende weken ónmogelijk kan komen werken omdat treinritten om 7u20 enkel te verantwoorden zijn in het gezelschap van Billy Bragg, Natalie Merchant, Damien Rice, Ani Difranco en Missy Higgins.

Het wordt een stille winterslaap dit jaar.



2 Responses to “Chef, ik kom morgen niet…”

  1. 1 Flora

    updeetje:
    ’t is al opgelost. Het bleek een aanval van blondheid van mijnentwege te zijn…
    ahum…

  2. oeffie!!


Geef een reactie

