Ocharme

27Sep07

Soms lieg ik per ongeluk
En dan besef ik 20 meter verder
dat ik die man
de verkeerde kant
heb uit gestuurd
Helemaal verkeerd
ocharme
Maar ik loop niet terug
want hij zou mij toch niet geloven
als ik ineens iets anders zei
Helemaal verknipt,
dat mens,
zou hij denken
ocharme
die is de weg
helegans
kwijt

2 Responses to “Ocharme”

  1. Ha, hier is dat
    plezant mens
    dat mij
    een hele halve kilometer
    te voet
    van hot
    naar haar
    heeft wandelen gestuurd…

  2. Vrouwe Flora,
    Ik denk dat dit ons allemaal wel eens is overkomen. En die spijt die een mens dan overvalt. En dat schaamtegevoel. Mijn tactiek is dan altijd: vlug vlug vergeten!
    En een deuntje fluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Uw Drs.
    P.S. Doet U de groeten aan Vrouwe Lilimoen?


Geef een reactie

