Kunst – Wet vandaag

13Sep07

Ik krijg tegenwoordig Spaanse les van de nieuwe print-kopieer-Xerox bij ons op het werk.

Zegt ie bijvoorbeeld: “La bandeja 3 tiene poco papel”, dan betekent dat: “afblijven en de helpdesk bellen, er scheelt weer iets.”



6 Responses to “Kunst – Wet vandaag”

  1. das reuze handig, daar kun je mee aankomen in spanje…😉

  2. Eh en krijgt de helpdesk dan ook instructies in het Spaans?

  3. 3 Flora

    Ja hoor, dan bel ik 5858 en zeg ik: “Ola, Alfonso! Vien rapido par favor!”
    En dat werkt altijd!

  4. Moet ik ook eens proberen

  5. Vrouwe Flora,
    Volgens mij zei die print-kopieerder iets helemaal anders, maar ik durf er mijn hoofd niet op te verwedden, want mijn Spaans is erbarmelijk.
    Ik groet U nochtans op uitbundige wijze.
    Uw Drs.

  6. 6 hobbes

    nou ik denk gewoon dat het wil zeggen: er is nog weinig papier in lade 3… maar ja, ik ben dan ook geen spanjaard hé


Geef een reactie

