Komkommerpulp en kamillethee*

11Sep07

Wist je dat komkommer verpulpen
Helemaal niet zo gemakkelijk is?
En rauw ei, dat stinkt wel dagen.
Je haren worden er glanzender van,
Maar die geur kan echt geen mens verdragen. 

En dat is nu net niet de bedoeling
Van kamillethee in zakjes op mijn huid
Van peeling met mosterd
En handenvol fruit. 

Een courgettekuur rond acht
Een groentensap om tien.
Als ik dit nog lang volhou,
Zal je mij dan vlug weer graag gaan zien? 

M’n benen epileren
Met ijs en schuim en banaan.
Ik weeg al bijna weer tweeënzestig,
Nog maar twaalf en een half te gaan. 

Ah, mijn lieve schat,
Neemt jouw nieuwe liefde ook
Een courgettekuur rond acht,
Een seldersap om tien.
Of is het toch de binnenkant die telt
En zal je mij nooit weer graag gaan zien?

*eentje uit de ouwe doos, omwille van drukdrukdruk



3 Responses to “Komkommerpulp en kamillethee*”

  1. hoi flora, drukdrukdruk..? ontspanning?
    lieve groet,

  2. Langs hier gestommeld via ‘snelst groeiende blogs op wordpress”. En kijk. Even zwaaien naar Mie !


  1. 1 Altijd te vroeg « Flora Fleempaard

Geef een reactie

