IQ-euforie

01Sep07

Soms kom ik in de verleiding te denken dat ik slim ben. Het eerste seizoen van Lost in de bibliotheek húren voor 50 eurocent, bijvoorbeeld, vind ik behoorlijk bijdehand van mezelf. Zeker als je weet dat dvd’s véél geld kosten.

 

Meestal gaat dat snel voorbij, die IQ-euforie. Wanneer ik met winegums in de aanslag en kat op schoot tot de ontdekking kom dat ik enkel dvd 4 t.e.m. 8 bij heb. Of zo.

 

Back to blonde.



4 Responses to “IQ-euforie”

  1. t idee blijft goed, nu alleen nog ietsje werken aan de uitvoering…

  2. Dan doe je net of je de eerste vier al gezien hebt…

  3. Vrouwe Flora,
    Winegums aan de kant leggen, tegen poes zeggen dat het voolopig niet doorgaat en morgen terug naar de bib.
    Het leven kan eenvoudig zijn.
    Uw Drs.

  4. 4 Flora

    Eerst ben ik gegaan voor de oplossing van Pascal. Maar man, wat heeft Lost véél personages!
    Gewebkijk heeft gelijk. En ik volg de raad van Johan op…


Geef een reactie

