Dorst

26Aug07

8-16-aug-2007-145.jpg



2 Responses to “Dorst”

  1. Vrouwe Flora,

    Wat ik mij allemaal afvroeg:
    – Drinkt U ook zo graag Cola?
    – Is Fleempaard uw echte naam?
    – Moest U met alle geweld (op straffe van vreselijke tuchtiging) van Vrouwe Lilimoen een weblog beginnen?
    – Enz.

    Wat mij betreft, ik ben – Gode zij dank – vooralsnog goed gezond, en heb de eer te zijn,

    Uw onderdanige dienaar,

    Drs. Johan Arendt Happolati

  2. 2 Flora

    Goeiemorgen (bijna middag alweer) Johan,

    -Afschuwelijk graag… en alle politieke correctheid kan me lekker gestolen worden🙂
    -Dat vind ik een fijne vraag! Waarop ik het antwoord nog éven uitstel. Kwestie van zeker te zijn dat je nog eens terugkomt, he.
    -Ze dreigde niet meer terug te komen van haar pelgrimstocht tenzij ik als de bliksem een blog begon… Kijk, en dat noem ik overmacht, natuurlijk.
    -altijd bereid te antwoorden😉

    Vasthouden, die gezondheid!

    En dankjewel!!


Geef een reactie

