Ik ben nu een net mens

22Aug07

Ik heb mijn leven gebeterd.

Om één of andere lang vervlogen reden doe (deed) ik mijn zoekwerk op het www nog altijd via Altavista. Nee, ik Google niet. Normaal gezien durf ik dat niet hardop zeggen, maar daar is verandering in gekomen.

Ik heb namelijk vorige week in een drieste bui eens uitgetest wat voor effect dat soort bekentenissen op mijn imago hebben. Een aanrader, trouwens, zo’n bekentenissentest.
Zei ik dus heel gewoontjes dat ik fan ben van Britney, het schaamrood in de aanslag, maar: niks! Ja, ze vonden het een goeie grap, dat wel.
Doe dus gerust uw beschamendste bekentenissen tussen de soep en de patatten. Mensen geloven ze toch niet.

Maar dat terzijde. Gisteren heb ik een avatar gemaakt. “Flora” leek me wel een goeie zoekterm voor de achtergrondbloem. 

Doe gewoon even mee: 

  1. Tik “Flora” in bij www.altavista.com, Images
  2. Tik “Flora” in bij www.google.com, Images
  3. Vergelijk de eerste zoekresultaten.

Sinds gister zoek ik via Google. Zoals alle nette mensen.

onschuldige groet,
uw nette
 vergeetmenietje.gif



5 Responses to “Ik ben nu een net mens”

  1. Echt veel verschillen zijn er niet in zoekresultaten, Flora was de Romeinse godin van de lente en de bloemen. Daar is wel het een en ander over te vinden. Ik gebruik altijd Google trouwens… Welkom in het weblogland trouwens …

  2. Geeft niet. Ik Google ook al heel lang omdat ie gewoon de beste resultaten geeft.

  3. Eigenlijk moet google geboycot worden. Net zoals microsoft en MacDonalds. Maar het is zo fijn en overal verkrijgbaar, dat ik toch altijd maar weer overstag ga.
    Ik ben ook fan van Britney. En van Flora Fleempaard. Denk ik.

  4. Eindelijk de tijd genomen om je stukjes te lezen. Leuk, héél leuk, we komen zeker regelmatig een kijkje nemen. Tot leess !

  5. 5 Flora

    @jullie allemaal: zooo tof dat jullie er zijn! Welkom!


Geef een reactie

