Niet voor lezers met vliegangst

19Aug07

En ja, daar doen ze het weer. Zetten ze mij weer aan de emergency exit boven de vleugel. Ik vind dat het check-in personeel toch wat omzichtiger zou mogen omspringen met de veiligheid van de passagiers…

Ik bedoel, zie ik er in de verste verte uit alsof ik bij een vliegtuigcrash:

  • de tegenwoordigheid van geest heb om niet flauw te vallen van mijn eigen gegil?
  • de vijf stappen om de nooduitgang te openen in de juiste volgorde zou uitvoeren?
  • de handigheid heb om dat luikje af te breken op de voorziene manier?
  • die 15 (vijftien!) kilo wegende deur gezwind naar binnen kan trekken, ze kantelen zonder mijn buurman knock-out te slaan, en ze vervolgens het luchtledige in kan mikken?
  • dat alles te doen zonder uit het vliegtuig gezogen te worden?

Sorry. Ik denk het niet.



6 Responses to “Niet voor lezers met vliegangst”

  1. Welkom op het web. Ik ga je volgen hoor!

  2. 2 Flora

    Oh oh! Een eerste reactie!! Spannend! En bij deze hebt u een gratis levenslang erelidmaatschap gewonnen! Weest welgekomen.

  3. bummer… tweeds..!

  4. 4 Flora

    @Gewebkijk: maar de tweede wint ook een levenslang lidmaatschap, geen ere-ding, maar wel lévenslang!

  5. t is zelden, dat ik al fan ben van iets dat nog niet eens bestaat,
    maar in uw geval was er geen twijfel…
    op naar het vijftigjarig jubileum..!

  6. haha,
    en die beenruimte vond je zeker ook niet erg?


Geef een reactie

