Op mijn knieën

17Aug07

Zit ik daar als een idioot op het terras, mijn neus tegen de buitenkant van Monsieur Bertrands gloednieuwe kattenluik.

Fase 1 is voorbij, gelukkig. Het is namelijk nogal een duur ding, dat vliegenraam met ingebouwd kattenluik. Maar daar denkt Monsieur Bertrand niet aan als ie de benen neemt voor het gevaarte. Angstaanjagend is angstaanjagend, en daar verandert de prijs niks aan. 

Maar goed. Het nieuwe ding blijkt niet te bijten. Oef! Fase 2 dus: Monsieur Bertrand het nut ervan doen inzien. En daarvoor ga ik op de knieën. Kir ik. Krabbel ik. Wiebel, lach, roep, duw, trek, hoop en wanhoop ik.
Schuif ik ten langen leste het vliegenraam maar open. Waarop mijn Monsieur Bertrand natuurlijk netjes over het richeltje naar buiten stapt.

Morgen een nieuwe poging. Misschien lukt het wel als ik op mijn buik ga liggen…



3 Responses to “Op mijn knieën”

  1. misschien lukt het ook wel als hij maar graag genoeg naar buiten wil…;)
    dus morgen geen andere keus meer geven.

  2. 2 Flora

    Haha, ja, dat dacht ik ook… tot ie klemzat tussen de schuifdeur en het vliegenraam. Nope…


  1. 1 Kittenkwis « Flora Fleempaard

Geef een reactie

