HRM 2.0

19dec12

Ik ben een felle voorstander van het toestaan van huisdieren in rusthuizen en op de werkplek. Volgens mij komt dat het stressniveau van iedereen ten goede. (Behalve misschien van de allergischen onder ons, maar die moeten dan maar samenhokken in wat nu als rokerslokaal fungeert, of een pilletje nemen.)

In Scandinavië bestaat dat al, maar het human resources management in België staat zover nog niet, dus stel ik me tevreden met af en toe eens naar huis bellen:

(Het duurt gemiddeld 4 beltonen vooraleer hij opneemt.)
Spike: Mraaauw?
Ik: Dag mijn lieve kleine jongen.
Spike: Rr.
Ik: Hoe is je dag?
Spike: Raaaauw.
Ik: Moppie toch, zo’n ellende. Kan ik iets voor je doen?
Spike: Prrrrrrrr.
Ik: Goed idee. Over een paar uurtjes ben ik thuis, en dan beginnen we er meteen aan. Kies al maar een plek.
Spike: Mrr.
Ik: Tot seffies, mop.
Spike: Arrr.

2 Responses to “HRM 2.0”

  1. Superschattig :-)

  2. :-) via de telefoon dat heb ik nog nooit geprobeerd, keigoed idee!


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

